CZFree.Net Home Page Diskuzní Fóra CZFree.Net Archív Často Kladených Otázek Registrace Nových Členů Archív Odkazů Seznam Členů Fóra CZFree.Net Czech Node Map hosted @CZFree.net CZFree.Net WIKI
CZFree Network Portal vzkazy | ovládání | pokročilé hledání   
 

Odpovědět k Tématu 
CZFree.Net forum: Wireless community network CZFree.Net > Fórum > Hardware > Nemá někdo vyz. diagramy k této anténě....
123
Autor
Téma  < Předchozí Téma   Další Téma >
Guzii
Newbie

Registrován: 30.09.2003
Příspěvků: 98

Příspěvek č. 33 

Dade_Marfi ... to to PetrLa - ceny jsou bez dane ze ? Mělo být asi pro mě že? Okopíroval jsem přímo mail který mi byl zaslán. Pochopil jsem z něj, že jsou ceny bez DPH, takže je nutno k mnou uvedeným cená DPH připočítat.

btw Dade_Marfi - odkud jseš z ostravy? Já studuju na bani

Ad. cesta do Prahy. Mám v Praze kámoše, možná by se s nima dalo nějak domluvit.

Old Post 15.05.2006 v 22:31
Guzii je offline   Click Here to See the Profile for Guzii   Find more posts by Guzii   Click here to Send Guzii a Private Message     Visit Guzii's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Dade_Marfi
Senior Member

Registrován: 22.05.2003
Příspěvků: 2371

Příspěvek č. 34 

to Guzii - Novy Jicin, 30km od OVi ...

__________________

..:: Nas-Net.org ::..
- programming
- build-up and management networks
- development
- freenet, education

Old Post 15.05.2006 v 22:40
Dade_Marfi je offline   Click Here to See the Profile for Dade_Marfi   Find more posts by Dade_Marfi   Click here to Send Dade_Marfi a Private Message   Click Here to Email Dade_Marfi   Visit Dade_Marfi's homepage!   Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
Merlin
Newbie

Registrován: 28.05.2002
Příspěvků: 48

Příspěvek č. 35 

__________________

Merlin
===================================
kdo zabojuje a uteče, může zabojovat i zítra...
===================================

Old Post 16.05.2006 v 08:20