CZFree.Net Home Page Diskuzní Fóra CZFree.Net Archív Často Kladených Otázek Registrace Nových Členů Archív Odkazů Seznam Členů Fóra CZFree.Net Czech Node Map hosted @CZFree.net CZFree.Net WIKI
CZFree Network Portal vzkazy | ovládání | pokročilé hledání   
 

Odpovědět k Tématu 
CZFree.Net forum: Wireless community network CZFree.Net > Fórum > Hardware > prosba o radu s hardware resenim pripojeni
Autor
Téma  < Předchozí Téma   Další Téma >
weru
Newbie

Registrován: 11.11.2004
Příspěvků: 10

prosba o radu s hardware resenim pripojeni Příspěvek č. 1 

prosim o radu
jsem prozatim laik stran wi-fi, ale pomalu se lepsim.. snad
mam primou viditelnost z okne panelaku na AP vsesmer /cca 220m vzdalenost/, majitelem AP mi byla doporucena antena Andrew 18dB, drat BELDEN H155 a karta XI-626
problem je v tom, ze PC mam cca 7m od okna s nutnosti nekolikanasobneho nejmene pravouhleho ohybu.
vzhledem k rizikovosti ztatoveho prenosu a moji nezkusenosti s apliakci konektoru na kabel, mi z jineho inf. zdroje byl doporucen "externi klient" u anteny a pak z nej bez ztraty vykonu prenos dat do PC
prosel jsem hardware fora a nic moc jsem se nedozvedel /z pohledu laika me konsekvence wi-fi terminologie zatim mirne receno unika, slovnicek jsem prosel taky, ale chtelo by to silnejsi technicke znalosti/
co je to externi klient? kde ziskam infce jako pro blbce?
je to ethernet bridge zarizeni? jestli to dobre chapu udelal bych si pak malinkaty ethernet? do jakeho hardware v PC se to zapojuje?
dekuji za ne moc kriticke reakce
weru

Old Post 20.04.2005 v 11:20
weru je offline   Click Here to See the Profile for weru   Find more posts by weru   Click here to Send weru a Private Message   Click Here to Email weru     Reference obchodniku Upravit/Smazat Příspěvek   Odpovědět s Citací  
ladarozan
Senior Member

Registrován: 30.01.2003
Příspěvků: 825

Příspěvek č. 2 

Old Post 20.04.2005 v 16:28